17 April - God kväll =)

Vilket konstigt väder det varit idag.
Soligt, kallt, blåsigt + snöat.
Men men.
Idag vaknade jag vid 8 tiden, men har råkat somna om.
Vaknade 9.2o när det ringde på dörren, men vem fan orkar resa sig då ?
Inte jag iaf.
När jag väl gick upp & ut med vovvarna så träffade jag klibb & klabb, det var dom som ringt på.
Jävla yra höns är dom !!!
Gick hem o gjorde vid mig, Petra ringde. Vi snackade en bra stund.
Bestämde o mötas på Coop.
Så jag bajkade dig.
Jag bytte mina lottor som jag skulle, hon handlade och sen gick vi till Belluve.
Hon skulle in på apoteket.
Sedan stack jag till mormor & morfar.
Men dom var på väg ut, dom skulle till Svågertorp. Så jag hängde på.
Dom skulle till Jyst och Biltema, morfar affär haha.
Sen när vi kom hem igen följde jag med mormor o handla, sen bajkade jag hem.
Evas ena väska hade kommit i posten, så jag ringde henne. Hon blev ju hur glad som =)
Sen ringde Petra, så vi snackade lite. Sen ut med vovvarna, fixade disken o lite så.
La mig på soffan vid 16 tiden, kollade på tv.
Tur att jag satt larm, råkade att somna.
När larmet ringde så stack jag bort till mamma & pappa.
Mamma & jag hade bestämt o gå långpromenad, 1 tim o 10 min blev det.
Sen bajkade jag hem, lagade mat, gick med vovvarna, stack till ica o handlade, gjorde pannkakor, ringde mormor & nu sitter jag ner =)
Lakritz ligger här brevid uppe på skrivbordet på en filt o sover.
Nicko ser fotboll & Prins han e överallt, haha.
Kolla in så sött Prins sov i går.
Orkiden jag fick av Petra .
Är detta blommor på G el rötter ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0