Snygg fransbikini

Idag har diskmaskinsgubben varit här, tog en 40 min innan han blev klar.
Sen stack jag o handlade middag och sen tebax hem.
Gick med vovvarna, sen kom Nicko hem.
Då blev det gymmet 1 timme. Rygg & vader.
Tråffade kråkerman där, haha. . .
Sen lagade vi mat när vi kom hem.
Jag stack sedan till mormor och morfar en snabbis, sen till mamma och pappa.
Mamma och jag skulle ut och gå, men efter en kort bit fick hon ont i benet. Så de fick räcka med 30 min.
Sen stack jag tebax till mormor och morfar, skulle lämna en sak.
Och nu är jag hemma.
Sköönt!
Gett vovvarna mat, så vi ska snart ut sista rundan.
Sen blir det pannkakor & glass och en hääärlig dusch !
Snygg bikini.

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Visst 5 färger kan va lite kaxigt, men samtidigt grymt häftigt

De tror jag att du är tjej nog att välja

Kör på de

2012-04-23 @ 19:47:47
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Malin

Haha Mini har fått stå ut med en del med! :P Ibland får hon med kläder på sig, åker cykelkorg, offer för tricks testande! ^^ haha

Men de är mysigt när dom är så snälla ändå. :)

Hur länge har du haft dom? :)

2012-04-23 @ 22:08:46
URL: http://meandmypole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0