GoooNatt!!

Dax o sova strax. John verkar vara här nu . . .
I dag har jag tyvärr inte tagit många kort, så tyvärr har jag heller inte bloggat.
För mig är de viktigt med mycket kort i en blogg. En blogg med massa rext är drygt.
Läser inga sånna bloggar.

Var som sagt i stan, hitta inget skoj alls.
Men man kan inte alltid hitta.

Blev en sväng till Maxi ikväll. Lite gott gott plus middag.
Tacos idag igen.

Sen tände vi lite ljus, tog fram gottis och såg en film.

Nu sover mina 3 troll.
Det ska jag med strax göra.
Bara svara på Sabrinas sms.
Stackaren e jättesjuk!

Nä nu får man sova.
I morgon är det dax för linsluseno döpas.


Kommentarer
Postat av: Victoria Eklund

hej, lite sent tillbakasvar här! jag minns inte vilken butik som säljer den bikinin med kedjor, så länge sedan jag skrev inlägget ;)

2012-04-29 @ 11:10:20
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0