1 Aug - Träningsvärk.

 
Oh så trött jag va i går, somnade redan strax efter 22.
O va ssjukligt trött redan vid 19 tiden. Men då kunde jag ju inte lägga mig.
Rent förtidigt.
 
Blev gymmet igår, länge sedan sist.
Fy så skönt det var att få träna.
Så idag har jag träningsvärk, typ överallt . . utom vaderna, fast jag tränade dom.
Men men.
 
I morse vaknade jag redan 07.00 och var pigg.
Låg en hel timme innan jag reste mig och gick ut med vovvarna, dom sov ju ändå.
 
Sen gjorde jag vid mig, åt frukost & sen stack jag och fixade en sak.
9.40 var jag hos mormor & morfar.
 
Idag hade jag bestämt o följa med mormor, hon skulle till apoteket och ta ut mediciner.
Och jag skulle handla de där gardinerna.
Så vi stack till Mobilia runt 10 tiden.
 
Först blev det apoteket.
Mormor skojade med mig o sa:
- Vill du ha hjälp med ngt så ska jag slå upp det här på datan.
 
Haha.
 
Sen köpte jag gardinerna, gick även och kollade runt lite extra.
Malmborgs blev det också, handlade bröd med oss hem till fikan.
 
När vi kom hem så såg mormor att gardinen i mitten på balkongen var nerrullard, vilken var skumt.
Men när vi kom upp så förstod vi varför hahaha.
 
 
Stannade fram till ett, sen stack jag hem.
Min sötnos kom precis hem från jobb när jag kom här nere.
 
Stack genast ner o slängde in gardinerna, så jag kunde hänga upp dom fortfortfort.
Här får ni se en liten smygtitt på gardinerna.
Bättre bilder får ni se lite senare . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0