20 Aug - Sol & moln.

Goddagens.
 
Sitter och ser på Våra Värsta År och äter seeen frukost.

Solen skiner ena stunden, nästa är det moln.
Funderar på att ta en promenad, trötta ut trollen lite.
Vet bara inte vart jag ska gå. Jävla Malmö, har inga bra ställe o gå på.
 
Bättre när vi bodde i Vellinge, man gick mellan åkrarna, in mot Vellinge eller mot Tygelsjö.
Här vet jag inte vart jag ska gå.
 
Aja, de får kanske bli en promenad mellan villorna el ngt.
Just nu sussar båda två. Ska vänta och gå till vid 13 tiden.
 
På torsdag fyller min Lakritz år.
Tiden har gått såå fort.
Känns som om det inte va så länge sedan vi körde upp till Riddarhyttan och hämtade hem honom.
 
 
Nä nu ska jag ta o kladda lite mascara i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt bild! :) Och vilken fin header du har fått/gjort! :)
Kram

2012-08-21 @ 08:18:37
URL: http://split.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0