Äntligen.

Idag kom mina fröer, rosenrosett.
Så nu har jag precis planterat 2 krukor.
 
Va tungen o ringa mormor och berätta, hon ska ju få där ifrån.
 
Idag har jag varit i väg på Mobilia, skulle hjälpa mormor & morfar.
Sen bajkade jag hem, såg att där var ledigt i stugan. Så snabbt upp & sorterade tvätt o ner med den.
 
Mellan tvätten passade jag på att dammsuga, damma & torka golven.

Ska baka lite senare. Kladdkaka tänkte jag.
I morgon ska Nicko & jag gå o överraska mormor & morfar med lite kaka och vispad grädde till de.
Så får dom stå för drickan haha, dom har ju alltid coca cola hemma.
 
Nu väntar jag på Nicko, han e påväg hem.
Han ska köpa mat med sig hem, pizza blir de.
Vi testade ju ny pizzeria, supergoda pizzor.
Nära dit heheh.
 
Gammal bild, sedan 2006.
Fiina liljor =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0