Inget bloggande.

Idag har de varit snålt med bloggandet.
Inte haft lust, haft annat för oss + huvudvärk.
 
Iaf.
Nu ligger jag i sängen.
Messar med Sophia lite.
 
Mina 3 pågar sover så sött sedan snart 1.5 tim tebax.
Jag surfar.
Lite sugen på o skaffa mig ljudböcker, Wallander, om de finns.
Eller iaf testa på hur det är o lyssna så på ngn som läser.
Jag inbillar mig att de ska va avkopplande o härligt.
 
Man kanske inte tycker det är så härligt som man önskar.
Man kanske tom somnar, hahha.
 
I morgon ska jag upp i stan, ska kolla efter mjukisjacka med luva, ett måste.
Sen kanske nya trosor el ngt sånt.
 
Idag har jag inga nya kort.
Visa ngr gamla i stället.
 
Maj 2007  Sockerbruket - hököpinge, Vellinge.
 
 
Maj 2007 - Lakritz hemma på balkongen, Hököpinge
 
Juli 2008 - Hököpinge, Vellinge. En del av vår utsikt från balkongen
Början på Bruksparkens förskola.
 
 
Emelies fina hus.
Framsidan.
 
Baksidan.
 
Juli 2009 - Lakritz & Håkan myser.
 
Juli 2009 - Skofärsäljning i bakluckan, ahah . Nä Håkan fick skor.
 
Maj 2009 - Lakritz fick ett "litet" kex av Jan =)
Hela munnen full
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0