Naglar.

 
 
Jag förstår mig inte på folk.
Man ser vissa typer som går o får sina naglar byggda.
Rent röda, deras egna naglar e rent förstörd.
Tack vare dålig nagelbyggare, okunnig nagelbyggare.
 
Dom filar med den där elfilen som värsta Hitler.
 
Ett exempel är typ såhär. 
Se så röda, tunna naglar denna tjej har.
Hon måste ha sjukt ont.
Bild är lånad från google.
 
 
En nagelbyggare ska absolut inte fila på ens egen nagel, inte det minsta.
Dom ska ju bara ha bort det gamla materialet, så där kan sättas nytt.
 
Varför fila på kundens nagelplatta/nagelbädd ?

Jag tror att nagelbyggarna som gör de, dom vill förstöra kundernas naglar, så dom inte kan va utan lösnaglar. . 
Så dom hela tiden kommer tebax. Så dom tjänar pengar.
 
Eller så är dom dåligt utbildade.
 
Bra nagelbädd/nagelplatta ska se ut såhär:
 
Bild är lånad från google.
 
 
Ser ni ? Inte alls röda/rosa nagelplattor.
Dessa är ina naglar & mina bilder.
 
Att bygga naglar är inget som är skadligt, om man går till en kunnig nagelbyggare.
Byggda naglar fungerar som ett skydd för ens egna nagel, om man har en bra nagelbyggare som gör på rätt sätt.
 
Så tänk på när ni bygger era naglar, låt dom inte förstöra era egna naglar, BYT nagelbyggare såfall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0