Oj oj oj vilket väder.

Regnar, sol, regna, åskar, sol . . . 
Började morgonen med dammsuga, damma, dammsuga soffan, torka golven, städa toan osv.
Sen stack jag o handlade på Indiska, behövde nytt.
 
Visar de lite senare . . . el längre fram i veckan, får se.
Ni kan få se färgen iaf.
 
 
Fikade hos mormor & morfar innan jag stack hem.
Men precis när jag tog på mina skor, så började det att ÖSREGNA.
Så jag satte mig ner, 10 min senare kunde jag sticka hem =)
 
Nicko sussar lite nu, vovvarna med.
Jag ska strax klä på mig, ska sticka o möta upp Gun.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så trött på detta vädret just nu! När jag kom hem från sjukgymnasten så droppade de om hela mig och fick hänga kläderna på tork! :P :(

2012-08-07 @ 15:30:42
URL: http://split.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0