Soffhäng hela dagen.

I morse ringde klockan o7.oo
Låg kvar till 2o över, sen gick jag upp.
Sminkade mig o kollade tv, PANG så var klockan o7.35
Vilken stress jag kände genast.

Vovvarna sussade fortfarande, dom skulle ju ut innan jag skulle möta upp mormor & morfar o7.55
Fort ut med dom, självklart skulle Prins bara kissa o sen gå o snusa.
Så när jag gått min runda så gick jag hem med dom, sen stack jag direkt.
 
Jag hann precis, tur Malmborgs är så nära.
Allt gick bra, dom handlade lika mycket som vanligt.
 
Morfar ville bjuda på frukost, men idag var Nicko ledig, så jag ville äta med honom då.
Så jag tackade nej.
 
När jag kom hem, hämtade jag Prins. Gick en längre runda så han kunde göra nr 2.
Ibland ska han klydda med de, hålla sig för att de kanske kommer någon annan hund, han kar fullt upp med o lukta på saker . . .

Men nu gjorde han det direkt. Skönt!
 
När jag kom upp igen, så slänge jag mig på soffan o kollade tv.
Minns inte vad jag såg, somnade så snabbt.
 
Vaknade 11.30 när Nicko väckte mig.
 
Han gick o handlade frukost, sen degade vi i soffan resten av dagen.
Så himla härligt.
Hade varit ännu härligare om han inte hade munsår & ont i munnen. 
Han har ont o det syns.
 
Vovvarna har gillat o ligga i soffan hela dagen. Dom myser då.

Ikväll blev det Pizza, film & lite coca cola.
Härligt.
 
Snart ska jag nog hoppa i säng.
Skulle vara skönt o krypa ner under täcket.
 
 
En bild jag tog för ett tag sedan, men den är så söt.
Prins han har verkligen funnit ett bra ställe o sova på.
 
Ooh vad glad jag är att hans förra ägare sålde honom till just oss.
Från o ha de som han hade de innan, till o ha de som han har nu. Gissa om han älskar o bo med oss.
Min fina lilla plutt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0