Var ska den hänga ?

Jag har idag en spegel som bara står på en tegelsten.
Inte vilken tegelsten som helst. 
När vi bodde i Hököpinge, Bruksparken . . . där står ett gammalt sockerbruk.
 
. . de långa huset till höger.
 
När dom började riva de, så knyckte jag 5 st tegelstenar.
Ja nu undrar ni om jag e störd  !?
Nä det är jag inte.
Utan jag ville ha ngt som var där ifrån, om vi någon gång skulle flytta . . Vilket vi fick för oss.
 
Detta tegel e sen 1892 om jag inte minns helt fel.
Tänk så länge sen det är.
 
Iaf.
 
Jag har en spegel som står just nu på en utav mina fem sånna tegelstenar.
Men önskar att få den upphängd.
 
Det ser så tråkigt ut nu.
Men om man hänger upp den så som den står, fast högre upp såklart.
Va tror ni ? Hjälp mig gärna.
 
 
Lite närbilder.
 
Mupparna speglar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0