10 Dec - Massor med snö.

Oj oj så mycket det snöat.
Härligt =)
 
Tänkte lägga upp lite kort från dagarna som gått.
 
Prins vill inte gå i onöda, så när han e klar får jag bära honom.
 
Gillade inte julstjärnans fot, så jag tog min fina lampfot o satte stjärnan där =)
 
Tidig träning på gymmet, redan lite över 6 på morgonen.
 
Dumma kyla, nu är Lakritz kass i ryggen igen.
Han får hålla sig varm med tröjan på sig innomhus.
 
Ny tomte har flyttat in, Hugo heter han.
 
Mys.
 
Min nya favvis.
 
Min trötta sjukling.
 
Lilla Prinsas älskar o sitta i väskan.
Man får nästan kasta ut honom.
 
Gjort en snölykta på balkongen, hur mysigt som haha.
 
Köpt nya stövlar.
 
Varit hos fina Bina o fått nya klor.
Pärlemorosa med ljusrosa glitter.
Fikat & snackat skit. Sen har jag varit o hjälpt henne och fixa nya naglar på henne.
 
Mera mys. 
 
Legat på soffan o sett tv.
 
Kelat.
 
Varma kläder behövs.
 
Mera mys.
 
Julpysslat & klätt ut vovvarna lite =)
 
Börjar känna mig kass, så nu blir jag väl supersjuk!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mmm super synd om alla småhundar nu när snön o kylan är här.. Charlie börjar halta massa pga snön.. Stackarn.. Sitter och kollar på tv3 dokumentär nu, om otrohet.

2012-12-10 @ 21:48:09
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Haha så söta ^^,

SV: Åh tack så mycket! :D

2012-12-11 @ 17:14:18
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0