30 Juli - Nageldax.

I dag var det dax att fina naglarna hos kära Sabrina.
Hon hade köpt in pärlemorosa igen =)
Min favvis. Och en annan gele över, med glitter.
Bild kommer upp senare . . .
 
Vi snackade skit som vanligt, haha.
 
Klockan var inte så mycket när jag var klar, så jag stack bort till mormor & morfar på eftermiddagsfika.
O lika glada som alltid blev dom.
Stannade där fram till halv två, sen cyklade jag o mormor och handlade. Sen cyklade jag hem.
 
När jag kom hem var min stjärna hemma från jobb.
Så jag gjorde honom en god liten fika.
 
Blev en promenad med vovvarna innan han skulle vila.
Jag stack bort till mormor o morfar igen, skulle lämna en sak. Sen vidare o fixa en sak och sen till mobilia.
Skulle kolla på gardiner, vill ha nya i köket.
Hittat ljuslila på Indiska.
Himla fina. Så vi får se =) 
Måste tänka på de lite till.
 
Sen in på buketten, men hittade inget skoj där.
Måste ha ngt på matbordet, rent tomt där nu. Kastade ju den blomman jag hade där.
 
Ringde morfar när jag skulle hem.
- Släng en cola i frysen.
 
Så jag satt där en stund, sen fort hem.

Nu är kyllingen i ugnen, Nicko sover, vovvarna sover & jag sitter här.
Ska strax gå o tömma diskmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0