Glömt o lägga upp gårdagens bilder.

Har ju rent glömt o lägga upp gårdagens kort.
Åkte ju o mötte upp Sophia på Svågertorp.
Jag var tidigare än henne så jag åt på Ikea sen gick jag o kollade på Stadium.
Skitfina träningskläder hittade jag & snygga skor.
 
 
 
 
Denna lastbil stod utanför Rusta, gissa om vi var sugna på o plocka ngr hhahah.
 
Vi tog oss sedan an fika inne på Expressohouse.
Jag åt en chokladboll, som de så tramisgt nog heter nu.
Lite väl mycket kakao i den.
 
Sen åkte hon hem till Hököpinge & jag hem hit.
Såg att jag hade 10 min kvar på bussbiljetten, så jag sprang i full fart hem.
Lämnade väskan, stoppa Lakritz i en väska & Prins på armen sen bort till bussen.

Åkte bort till m&m.
 
Nicko hämta oss innan han körde hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0