Hej hopp i löven, fem fingrar i . . . löven.

Nu sitter vi här i soffan vid vars en data o surfar lite.
Ska snart tvätta av sminket och hoppa i säng.
I morgon ska jag träffa Sophia =)
Vi ska skrämma Svågertorp i mor haha.
 
 
Min fina lampfot + skärm, Ullared.
Ramar från Coop Forum, finns på Clas Olsson också.
Höganäskrus från mormor.
Guldkruka från Buketten, Mobilia.
Gardiner, Hemtex.
Toffsar, Hornbach.
 
Ljusstakar, Smart buy.
Kruka, Magnolia i Limhamn.
Blomma/gullranka, fått av Sophia.
 
Vår fina tavla jag snyltat till mig av Nickos mamma.
Lilla Prins kan aldrig låta dom filtarna på sängen ligga snyggt. Han ska alltid buffa till dom el ha ner dom på golvet.
 
 
Våra fina sängbordslampor, Ilva.
Gammal urna är från gammelmormor. Den är jag mycket glad över.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Super mysigt har ni det.. :) Ha en trevlig helg!!!

2012-07-13 @ 10:01:02
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0