Ooh Wallander !

Läste i en tidning jag fick av mormor att det ska göras 6 nya Wallanderfilmer.
 
Så jag sökte på det. Så här står det:
 
"I tv-programmet "Dom kallar oss skådisar" som sändes den 20 september 2011, samtalade Krister Henriksson och Henning Mankell om att man ska göra ytterligare sex filmer om Kurt Wallander, med Henriksson i huvudrollen. Dessa filmer kommer dock att bli de sista som görs med Henriksson som Kurt Wallander. Filmerna ska fokusera på att Kurt Wallander drabbas av alzheimers . Filmerna spelas in under året 2012, och har än så länge okända sändningsdatum. Den första filmen kommer att heta "Den Orolige Mannen" och kommer att släppas 2013."
 
Kopierat från Wikipedia.
 

Är det bara jag som längtar sjuuukt mycket efter att få se dom ?
Ooh jag älskar Ystad & Wallander filmerna.
 
Jag menar, vem vill inte bo i dessa sjukt söta gatorna ?
 
Eller mitt uppe på torget i det fina huset till vänster. . .
 
 
 Ystad är det finaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0