11 Juni - Full rulle.

Igår hade jag ingen lust o sitta vid datan.
Så nu kommer några bilder.
Dagen började med rumpa & benträning, sedan gick vi o handlade.
När vi kom hem så åt vi, sen lagade jag mat.
Blev en promenad med vovvarna innan Nicko skulle köra till jobb.
När han kört så stack jag till Sabrina, vi satt o testade lite nya glitter o snackade skit.
Stannade till 18.30 sedan stack jag till Patricia, hade lovat o hjälpa dom att duka inför hennes fest idag ( 12 Juni ).
Dom har hyrt en lokal här nära oss.
Så där dukades, lyssnade på musik & drack en cider.
Sen stack vi o skulle sola, men där var bara ett solarie ledigt, så Patricia solade.
Jag  satt där inne också, så jag solade benen haha.
Sen stack vi tebax till lokalen, åt & så.
Sen gick jag hem igen.
Nicko var redan hemma. Han kollade på fotbollen.
Vi gjorde pannkakor efter fotbollen.
Sen hoppade vi i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0