18 Juni - Nu funkar vår toa !

I går ville vår toalett inte funka!
Så vi fick springa hem till mormor & morfar haha.
Så vi ringde hyresgubben. Men dom kunde inte göra ngt igår, så jävla dåligt!!!
De lovade o komma i morse.
Så vi ställde klockan på 06.
Eftersom Lakritz hade ont i ryggen igår, så ville jag gå upp i bra tid. Så man hinner gå ut med dom i lugn & ro.
Lite över sju kom Klibb & Klabb. Självklart kunde dom inte fixa de. Så vi fick ringa hit idioterna igen.
De verkade o ha löst de då, och hoppas de förblir så !!
Stack och handlade bullar vid 10 tiden. Vid 11 tog jag Prins & gick till mormor o morfar.
Hade bestämt att fika med dom + mamma & Anton.
Vid 12 tiden gick mamma & Anton hem, kort därefter gick jag med hem.
Mormor följde med dit.
Hon gillar o komma hit & kolla på mina blommor, träffa vovvarna & ja . . komma hit helt enkelt.
Vovvarna gillar henne väldigt mycket =) Syns de ?
När mormor gått igen, fick jag fnatt.
Ut med allt ur datarummet. Sen jävla möblerade jag om.
Men nån sladd var lite kort, så det var på min bajk o bort till morfar =)
Han skrattade såklart åt mig. För han e precis likadan =P
Får man för sig ngt, ska de PANG igång.
Här är min finaste Lakritz, han vinkar hej till er alla.
Nu har jag precis beställt hem dvdfickor.
100 st Lila, vit, rosa & gröna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0