7 Juni - 5 timmars tvätt.

Idag vaknade jag på fel sida, inte alls trevligt.
Men det försvann snabbt. Haha . . .
Gick med vovvarna, gjorde vid mig och stack till Sabrina en stund.
Satt o snackade, testade min nya gele & lite sånt.
Stack hem och började tvätta strax före 12.
Nicko kom hem strax före 13.30
När tvätten var klar stack jag bort till djuraffären.
Sen upp till mormor & morfar, snackade skit.
Blev ica innan jag stack hem o vek tvätt.
Paulina runde vid 16 tiden, sen snackade vi till lite över 18 tiden hehe.
Sen hann jag inte mer än o lägga på, så ringde mamma.
Middagen blev klar medan mamma & jag snackade.
Pasta, pastasås, kyllingfile & sallad.
Aja, nu ska jag fixa lite bland korten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0