God kväll.

Idag har jag tvättat som aldrig förr =)
Tvättade allt i korgen + lite extra. Min jacka och filat mm.
Prins han hoppade upp i tvättkassen när jag bar den.
Han älskar varm tvätt.
Blev en runda till mormor & morfar kväll.
Jag hade ju lockat mormor o följa med mig till Coop.
Så vi handlade lite där.
Jag köpte tomater & en spegel till Nicko ( han vill ha den i duschen när han rakar sig ).
Mormor köpte en hel kass full med saker hehe.
Så innan jag stack hem så fikade vi.
Här sitter morfar och "ser" tv, haha.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hepp hepp grabben

Du sitter väl inte och nickar till haha

Kalas den kom, hoppas den ska vara bra

Den är ju rätt känd märket

2012-06-14 @ 20:55:03
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Stayfabulous

Det är nog för att jag hade väldigt korta naglar innan :) men et växer ut sen

2012-06-14 @ 20:59:54
URL: http://stayfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0