Tisdag & Onsdag

 
 Hej & hå !
Då försöker jag ännu en gång att lägga upp bilder från i går & förrgår.
 
Blev en runda till Lödde i tisdags.
Där köpte jag denna fina Sveajackan.
Prins gillade den lika mycket som jag gör =)
 
Blev ett par jeansshorts inne på Esprit, Nicko tyckte att dom satt så bra.
Hehe . . .
Bild lånad från google, orkar inte ta dom på mig nu.
 
Sen blev det en runda i Burlöv center.
Var på jakt efter en vit spegel på stativ, men dom hade bara den i svart.
Så det sket sig.
 
Men dom hade lite andra fina saker.
Denna fina toffs, behöver 4 st haha.
 
Fin stor ljuslykta.
 
Denna fina stora skål hade stått bra på soffbordet med frukt i . . el utan =)
 
Sen på kvällen åt vi god mat, glass, jordgubbar och såg en Wallandefilm.
 
Igår stack vi till MediaMarkt o lite så.
Hittade inget skoj alls.
 
Var o kollade lite i sportaffärer efter skor till Nicko, men han hittade inget.
 
Sen åt vi lite lunch.
 
När vi kom hem så fick Enya dammsuga & jag dammade. Sen gick vi med vovvarna.
Efter de så gick hon & jag en sväng in till stan och kollade.
Tog en glass på vägen hem.
 
 
Inlägget blev lite fattigt, då jag fick skriva om de 7 gånger igår, 2 idag.
Blir det inte bra nu så ger jag upp helt.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Har exakt den tofsen! Jätte fina! =)

Köpte du?

2012-06-29 @ 09:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0