Tre bilder

 
Tänkte lägga upp dagens 3 bästa bilder haha.
 
Vi var hos m&m idag.
Nicko & jag behövde prata med dom om en sak. Ooh så nyfikna ni är nu va ?
Vi satt på balkongen o snackade lite, så hade dom lite vin kvar i en flaska. 
Så sa morfar att dom skulle dricka upp de.
Då passade jag på o ta kort haha.
 
Idag har Enya åkt hem.
Hon kommer nog snart igen =P
 
Hmm. . . .
Jag har varit en runda hos kära Sabrina.
Tog med min min lilla Prins, så han fick träffar Bobo.
Sen hem o gick med mannen Lakritz, sen gick vi till mormor & morfar.

Morfar behövde dessutom hjälp med sin tv.
Men vi fick inte rätt på de, man behövde internet. Så vi fick gå hem.
När vi kom hem stack jag till Mobilia & Nicko satt o försökte fixa en grej till morfars tv.
När jag handlat mitt o Nicko fixat sitt så möttes vi upp hos mormor o morfar.
Tyvärr funkade de inte ändå.

Mormor bjöd på middag, panpizzor =P
 
Vi kom hem lite sent, så vovvarna va kissnödiga.
Iaf. . . nu håller jag på o fixar med låtar.
Ska ha in i mon iPod.
Behövs i bilen i morgon . . .=P
 
Nu ska jag strax hoppa i säng, ska upp tidigt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0