26 Maj Ribban Fitness 5

I lördags var vi som sagt på Ribban o kollade lite på fitness 5.
Ganska mycket folk fast det regnade i mellanåt.
Tanten i svarta shorts o linne, hon gick verkligen in för detta hahah.
Började självklart att ösa ner, tur kunde stå under ett tak o vänta ut regnet.
När vi var nöjda med tittandet på dom som tävlade, så gick vi ner mot Västra hamnen.
Mötte ett par ankungar som vi snackade lite skit med.
Oj vilken ankmänniska jag är, kolla så nära mig dom kom.
Lite bo för äckliga kryp, usch tvi!
FIna blommor, vet inte vad dom heter. Men det spelar ingen roll =)
Började självklart ösa igen, så vi fick stå under ett tak, där var bänkar. Skönt.
Haha . .
Traskade sedan vidare o äntligen hittade vi Netto.
Blev lite dricka, gottit.
Sen blev det Maxi, självklart började det att regna när vi skulle gå hem från Maxi.
Men de sket vi i, vi bara gick.
Sen blev det middag, lite godis & läsk och Die Hard 2.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

vilken fin tur du fick, ja hon var inne i de

Är du rädd fär ankor, jag är lite rädd när dom kommer för nära, lite respekt har man

Jag mår bra

2012-05-28 @ 09:13:30
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0