Big Brother.

Idag har jag vatt o fått naglarna fixade.
Sen stack jag hem.
Lagade först köttbullar och spagetti, sen köttbullar och mos. När det va klart så gjorde jag broccoli, skinka och ostpaj.
När det var klart gick jag med vovvarna, häärligt väder. Märker man på Lakritz som vägrar gå med hem.

Sen stack jag en snabbis till mormor o morfar. Lämnade kakor till dom.
Tänkte dom kunde få kanelbullar till kaffet.

Kollade på vad dom köpt, sen satt vi o snacka lite . . vidare till mamm har a o pappa.
Mamma och jag skulle ut på promenad. Det blev en timme.
Vi gick bort om till Sabrina och sa hej!
Sen gick vi hit och åt. Satt o shoppa på nätet.

Gick sista rundan med vovvarna  19:30 som vanligt.
Följde med mamma hem sen. Snacka lite med pappa .

Stack hem vid 21 tiden.
Rakt in i duschen, sen har jag även sorterat tvätt.

Nu har jag parkerat röven i soffan o kollar på BB.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0