Idag hade fina farmor fyllt år.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Vi har husvagnen i Trelleborg för att det är pendlingsavstånd för mig att jobba och varför vi har det just här är för att vi sällan åker på någon längre semester då sambon är borta 14 dagar varje månad..

2012-05-04 @ 20:11:46
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Malin

En gång fick jag en där de blev så dåligt att jag nästan inte ville betala ens. Blev skitsur. Men där är en tjej som faktiskt är duktig och har bett att få henne varje gång, annars går jag inte där. Och hon på hansa var med jätteduktig. Vet dock inte vad dom heter. :) Men har inte gjort påfyllnad då utan har bara byggt och sen haft dom till de vuxit ut. De blir så dyrt att hålla de snyggt. :)

Vet inte var hon gick utbildningen men hon jobbar ju inte med de utan hon gör de hemma när hon känner för de och till lägre pris. :) Men de jag sett som hon gjort ser jättefint ut. Och de är gele:) Tycker de är finast!

Men hur mycket fick du ge för ett helt nytt set? :)

Kram

2012-05-04 @ 21:21:32
URL: http://meandmypole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0