Vissa tjejer är sååå tröga !!

Alltså.

 

Folk vill att man ska vara ärlig men när man är det, så blir folk sura.

 

Som en tjej jag kollade lite hos en dag.

Hon hade byggt sina naglar.

 

Skrev att jag tyckte dom såg breda och klumpiga ut + att dom var rent sneda o ojämna. Ingen nagel var liksom lik den andre.

 

Då fick nagelbyggaren spel.

 

Nä då anklagar idioten mig för i vara en korkad och svartsjuk dum brud.

Folk e fan löjliga.

 

Varför ska jag inte kunna säga vad jag tycker ?

 

Varför tror folk att man e sotis så fort man inte gillar de dom gillar ?

Dom har såklart inget bättre o komma med, därför det säger så. Men ändå!

 

Idioten till nagelbyggare säger såhär  " kul att folk kan säga att de ser ojämna ut utan att ha sett de i verklighet, händerna och fingrarna är inte raka därför ser aldrig naglarna raka ut på bild så folk lär sig"

 

Mina naglar är aldrig sneda, verken i verkligheten el på bild.

Idoitnagelbyggare.

Tror inte ens att hon är utbildad med tanke på hur hon hennes arbete ser ut på den tjejen jag sett.

 

 

 

Läste hos en tjej för ett tag sedan. Hon hade opererat silikon, löjligt stora.

Hon frågade vad folk tyckte o det haglade in kommentarer vad folk tyckte.

Bra & dåliga.

 

Hon började såklart med o klä sig väldigt horig såfort pattarna var läkta, vilket gav henne fler kommentarer. O nästan alla tyckte hon borde klä på sig lite mer än de lilla hon hade.

Hon gick ut i underklädeskorsett, toppar med urringningen ner till knäna osv.

 

Alla dom som tyckte hon gjort rent förstora & klädde sig som en hora, ja dom var dumma i huvudet & var svartsjuka på henne för hon var såå perfekt.

Alla ville vara som henne, hon är snyggast bla bla bla.

 

 

Hur sjuka i huvudet får folk vara ?

Varför är det så fel o säga vad man tycker ?

 

Folk tåler ju inte o höra om man inte håller med dom.

Då e man elak o svartsjuk o allt annat.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du det finns folk åt allt! Man slutar inte förvånas längre då man sett så mycke skumt folk :/

2012-05-14 @ 08:19:34
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: Nenny

Jag var ärlig med vad jag tyckte om en person, att vi inte funkade ihop, pga de ärliga orden så är jag numera totalt dum i huvudet, elak och rena ondskan. Jag accepterar att det finns de som inte tycker om mig. Fastän man har olika värderingar och olika åsikter kring olika saker så behöver man ju inte starta sandlådekrig liksom. Många människor säger sig vilja ha ärlighet men jag tror de i själva verket är totalt livrädda för den.

2012-05-15 @ 16:36:39
URL: http://dosvedanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0