2 Nov - Nyuschad & rent hår.

Jag skulle ju gjort de i går, men orkade fan inte bry mig.
Satte håret i en toffs, sen stack jag till Sabrina.
Jag satt där precis hela dagen.
Vi snackade skit & skratta. Tur kunden som kom va en som brukar och hon snackar mer än nån annan.
 
När jag skulle hem var de mörkt och de ösregnade, lagom skoj!!
 
Nicko va hemma redan 16, så när jag kom hem satt han vid datan.
Jag lagade mat direkt, köttbullar och mos.
 
På kvällen såg vi Revenge.
Jag blir lika förbannad varje gång, att programmet tar slut så snabbt. Haha . .
 
Idag har jag bara hunnit duscha o tvätta håret + sminkat mig. 
Ska iväg snart.
 
Hörs senare . . .

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Mörk choklad kan vara gott , men ingen favorit!

2012-11-02 @ 09:33:48
URL: http://tommytott.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag håller med Revenge är så spännande och varje avsnitt går lika snabbt. Man undrar "var avsnittet kortare denna gången?".

2012-11-02 @ 11:49:52
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0