26 Nov - Jag lever

Hej hallå!
 
Det har gått några dagar sen jag skrev . . .
Båda hundarna har hunnit vara sjuka, Lakritz 2 gånger och Prins 1 gång.
Fast inte dessa dagarna, utan de senasre 3 veckorna.
Det har varit så drygt, jag har inte sovit mycket. Men äntligen e dom friska.
Skönt. Jobbigt o se mina snuttar när dom inte mår bra.
 
Nicko jobbar sent denna vecka.
Nu ikväll har jag fixat mina ben, epilerat dom dvs.
Sitter o lyssnar på musik nu, just nu spelar jag Danne Stråhed - När en flicka talar skånska.
 
Ska snart ta ngt o äta.
 
Innan idag har vi bla varit o tränat.
Imorgon ska vi träna ben, yees!
 
Vit som snö är man, vi ska gå o sola i veckan.
Jag får nån utslag när det är kallt, ända sättet o få bort dom är med solarie.
 
Nä nu får det räcka för idag.
 
Haha . . .mormor kan man locka till ALLT.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0