8 Nov - Min dag.

Vi sov rent förlänge idag. Men så blir det när man kommer i säng strax före 01.
Började iaf dagen med en promenad med vovvarna.
Oh vi träffade Lisbeth o Co, o jag blir lika glad o träffa dom som vovvarna.
Jag hade kunnat sitta med alla vovvarna hela dagen =)
Chihuahua & Papillon är dom finaste hundarna som finns!!
 
Sen när vi kom hem så duschade vi o sånt.
Stack till HemmaKväll o handla.
 
Sen Malmborgs o handla lite skit där.
Frukost o sånt alltså!
 
Sen såg vi Sheldon ända till vi skulle gå.
 
Nicko till jobb & jag till Sabrina.
 
Såg regnbågen påvägen dit.
 
Skulle inte stanna så länge, men de tog typ 2 timmar innan jag kom där ifrån.
Vi snackade o så.
 
De kom en dam med barnvagn . . Ungen skriker som en idiot.
Då skällde Bobo.
Kärringen vänder sig om o ber Sabrina o få tyst på honom.
 
- Få du tyst på din unge, sa hon hahahah.
Vilken jävla skata den mamman var.
 
Kolla in stilen på Bobos sittande, hahah så sött.
 
- Ooh va fin du är i håret. Har du färgar de ? frågade Sabrina.
- Nä jag har tvättat de, svara jag.
- Jaha, sa hon.
 
 
Haha . .
 
Sen stack jag till Mobilia, skulle till Systemet & Buketten.
Buketten hade fan inte de jag skulle ha. Men efter lite snack med 2 kunniga filurer så vet jag nu vad jag ska köpa!!
 
Nä nu får de va NOCK!!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

Haha så han sitter! Och ja, tack :)

2012-11-08 @ 22:41:13
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0