Att använda andras bilder . .

Att använda andras bilder utan lov, är olagligt.
Det kan leda till en polisanmälan.
 
Att göra en skärmdump är enbra grej, så om personen tar bort bilden, så har man bevis.
 
 
Det var såhär.

En av de bloggar jag kollar in på typ en gång i månaden på, ställde en fråga i sin blogg.
 
" vad tycker ni om uggs på killar? "
 
Jag skrev vad jag tyckte, dvs att killar ska inte ha de. De e viiidrigt.
Fjolligt rakt av. Då kan dom lika bra skutta omkring i pumps.
 
Nöten tålde inte att jag skrev vad jag tyckte, skärmdumpar vad jag skrev + min bild.
Sedan bloggar han om de.
 
Tänk, man ska inte få lov o säga sin åsikt från man blir påhoppas av folk.
" hon är inte modemedveten om hon skriver så "
 
Är den människan blåst eller BLÅST!?
 
Den filuren som ställde frågan påstår att jag får tycka vad jag vill, men han måste tagit illa upp.
Varför skulle han annars blogga om just MIN åsikt ?
 
Iaf . . . mina bilder använder man absolut inte utan lov!
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Svar till " Dan"


Du ska veta att jag ser ditt ipnummer när du skriver i min blogg.
Men du är väl för dum för o fatta annat.
Så den där stjärnan du skrev om, den kan du stoppa upp . . precis var du vill.

"IP-adresserna lämnas inte ut av operatörerna men det är något som du inte fattar."

Haha . .

Du kan inte ha ngt liv, ser att du skrivit kommentarer till mig 04.52 även 04.54 och även 04.57 SAMMA DAG dessutom.
Jävla luffare!!

Jag e svensk, och stolt över det.
Om det är någon som ska lära sig språket är det du . . ser ju hur du formulerar dina meningar.



Att jag tycker de e äkcligt med uggs på killar, har jag rätt o tycka.
Men killen som skrev de, han är kanske intresserad av o ha tjejiga grejor ?
Jag har rätt o tycka att de är ett par tjejskor. Precis lika mycke rätt, när han tycker att han kan ha de.

2012-12-12 @ 16:26:48
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0