Varit hos Sabrina hela dagen typ.

Stack till Sabrina vid 12 tiden.
Vi testade lite nya färger, fixade hennes naglar, åt & drack gott . . skitsnack.
Tjuvlyssna på cafekillarna haha.
 
Jag fick fila hennes naglar, haha. Oh de gillar jag.
Forma & fila . . 
Att forma sina naglar som man själv vill, de gör att naglarna ser helt annerlunda ut.
 
Hon blev väldigt nöjd, de gjorde mig superglad!!
 
 
Ooh mitt hår börjar bli så långt o fint.
På bilden har jag håret uppsatt, ändå är de så långt.
Älskar långt hår.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad är det för dumheter? Sluta blogga? :) Nu ska jag fixa mig och åka till Ullared om en timme :)

2012-11-15 @ 06:57:30
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0