14 Okt - 9 st vovvar.

I morse när vi var ute med Prins & Lakritz, kom Lisbeth med sina 7 vovvar =)
Ah så sjuk man blir.
 
Henne Love e såå fin. O valparna, aah så fina.
Ja alla hennes e fina, men Love e ju min favvis.
Valparna var mycket fina. 
Har träffat 2 av dom innan.
 
Vovvarna fick hälsa en stund. Sen fick dom godis.
Jag började känna illamåendet, så vi gick hem.
 
Har nu duschat & tvättat håret. Man känner sig som en ny människa då. Nästan iaf.
 
Bäddat sängen, där ska jag absolut inte lägga mig från ikväll.
Hoppas på o orka se en film senare.
 
Nicko ska köra o handla lite sen, jag har inte ätit sen i går.
Åt 2 mackor o lite nudlar på hela dagen igår.
Inget smakade, dessutom ville allt ändå bara vända upp igen.
 
Känner inte alls mig hungrig. Jag som annars är ett matvrak! Haha . . .
 
Här regnar det idag, tråkigt.
Men jag ska inte gå ut på länge i nu, så de kanske slutar regna till dess.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0