Yrat runt på Ikea.

Idag gick vi upp kl 7.
Vi skulle sticka o pumpa min bajk, men de gick inte.
Så jag tänkte, då frågar jag morfar . . .
 
Men när jag kom dit, så tyckte han att jag kunde ta hans bajk, så skulle han pumpa.
Så jag tog hans bajk & stack till Ikea. Tog för fan bara 20 min o komma dit.
 
Mötte upp Malin.
Vi yrade runder inne på Ikea. =P
Hon handla vinglas, gardiner o lite så.
Jag köpte som vanligt ljus.
 
 
 
Fikade efteråt.

Superskoj o träffa henne =)
 
Hem & skulle lämna deras bajk & ta min.
Tydligen hade där varit skit i ventilen, så mormor hade pillat bort de, sen gick de o pumpa.
Så bra.
 
Satt o snackade en stund innan jag stack hem.
Min sjukling Lakritz e fortfarande kass i magen.
Hoppas de snart går över.

Just nu laddar jag upp fler filmer på Youtube.
Ska snart resa röven, växer snart fast i stolen haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0