3 Okt - Höst

 
Idag skulle jag tvätta . . . trodde jag.
Gick ner i morse för o kolla säkert, faan. De va inte från i mor.
Aja, tänkte jag. Då kan jag ju städa lite. Så slipper jag de i mor.
Så jag åt först frukost & kollade lite tv.
Duscha o så . . sminkade mig.
 
Tänkte jag ska ringa mormor o höra om hon pratat med Arne & Asta .
O då frågade hon om jag ville med dom snabbt till Jysk.
Ok, tänkte jag.

Men efter Jysk skulle dom handla bröd, sen fika. Så jag va inte hemma från 2 tim senare.
 
Men då dammsugade jag o lite så.
Stack till affären o handlade .
 
Mitt finger . . de värker fortfarande.
Men bara där de e rött, igår kändes de ända ner i armbågen.
Handen va hur öm som helst. 
Skönt att de inte är så idag.
 
Men ont har jag . . som fan.
 
Hoppas de går över, jag som ska baka o så.
Fre ska jag bygga naglarna, om de e bättre. Annars väntar jag.
 
Skriver helst inte förmycket på datan, för kommer man åt o ska skriva med lilleman dåå gör de ont.
 
Tog en höstbild. Härliga färger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0