8 Okt - Vitlök till frukost.

Vaknade 4 i morse, pigg som ett helvete.
Låg vaken till 6 sen har jag somnat.
Vaknade igen vid 8, då dunkade de lite i mitt finger.

Gick ut med vovvarna, tvättade mitt finger, kokte vatten o hälde över o sen tvättade jag igen.
 
Ringde mormor, såg att hon hade ringt.
Kacklat med Paulina lite också.
 
Nu har jag precis sminkat mig + ätit frukost.
Sämst frukost, men ack så gott.
 
Mackor med vitlöksås.
Ja ni läste rätt, vitlökssås.
 
Städat i köket & diskat o så.
Rent o fint.
 
Ska snart finna orken o klä på mig, sitter i min pyjamas fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är riktigt drygt att vakna i natten klarvaken.. Man ligger och vänder och vrider på sig, tills man inte står ut och går upp :)

2012-10-08 @ 14:21:00
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0