Dr. Bina

Jag har nu haft mitt onda finger i varmt vatten.
Klämde o kände exakt var jag hade ont.

Nu tror jag att jag operetat bort ondheten.
Jag är liksom min egen doktor.
 
Sitter o messar med Sabrina, vi kallas nu B&B haha.
Jag berätta för henne att jag för många år sedan fick ett namn av Mario, Bina Böna Höna.
Så sa hon att hon blir kallad bönan o hennes kompis hönan. 
Haha . . så sjukt.
Så nu är vi Bina & Bina . .
 
Hon e lika tossig som mig, man kan snacka om allt.
Vi har sjukt skoj i hopa.
 
Nicko min kärlek, han sover så gott.
Mina små troll sover också.
 
Jag sitter här i soffan o ser lite tv.
Vill inte lägga mig än, fast jag e trött.
 
Kommer säkert såfall o vakna 4 i morgon bitti när Nicko ska gå upp.
Sen ligger man där, vaken o kli i benen.
Jag har börjat få så sjukt mycket kli i benen. Vissa kvällar får jag verkligen spel.
Nicko också, ahha.
 
De har hänt två eller tre gånger att jag fått stå upp o se tv, för de har gått mig rent på huvudet med klieriet.
Oftast när vi se film, så måste jag röra benen.
 
Nicko har nån gång fått ge mina stackars stickor massage.
Ooh de e så bra medicin för det, hhaha.
 
Tänkte lägga upp lite kort jag tror jag missat o lägga upp.
Söta hundar.
 
Förra veckan var jag med o hjälpte morfar, han skulle köra o köpa nytt täcke hade han fått för sig.
När vi kom hem, tyckte mormor att de va hemskt va tyst morfar var . . .
Smög in i sovrummet, där kom vi på honom . . han skulle ta upp täcker direkt.
 
Inte nog med de, han satte mormor & mig i arbete.
- Såå se till o sätt i gång o ta på de nya sängkläderna, sa han.
 
Hahaha.
 
Sen sa jag att då får ni fan ta mig lägga er, så jag bädda ner dom.
 
Mina sötnosar.
Så lika i täckningarna, ändå inte släkt på ngt vis.
 
Mormor tog ett kort på mig & vovvarna.
 
Mormor myser med Lakritz.
 
" så fin hund får ligga var han vill" sa morfar, hahah.
Prins älskar o platta till kuddar o ligga där uppe på.
 
Kolla in hur Prins ligger.
 
Supersnygg duk som jag såg på Hemtex.
Hade gärna haft denna o en grå.
 
2 st i samma lilla hydda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0