Middag på 20 min

Det du behöver är:

Såsen:


3 dl creme fraiche Skånemejerier
3 dl matlagningsgrädde Skånemejerier
1 1/2 påse Ranch dippmix

Pasta, önskad mängd
Pujolök, önskad mängd
1 paket Bacon
2 stora kycklingfileer

Gör såhär:


Blanda dippan, creme fraiche & matlagningsgrädde.

Skär kycklingen o stek, samma med baconet.
Koka pastan.

När pastan är klar så häll de i en ugnsform, sedan på med kyckling, bacon, purjolöken och sedan häll på såsen.

Låt stå i ugnen ca 15 - 20 min på 200 °

Säg sedan vad ni tyckte !
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, det är sjukt dyrt, men tror man får "betala för märket" också en hel del...
Eftersom glassen är så populär m.m.

Jag har bara smakat en sort, choklad och så vara det små bitar av choklad inne i den, men ååååh...nog var det gott!! :)

Snön kommer nog snart ska du se!!
Jag längtar tills man får börja julpynta :)

2012-10-18 @ 10:53:13
URL: http://blondinmalins.blogg.se
Postat av: Malin

Hahahahaha... men fy fan vad söt!! =)
Han hamstrar grejer hahaha...då vet du ju vart du skall söka om du saknar något?!! ;)

Och grejen är ju den, att fast man blir förbannad, så har man jätte svårt att vara sur trots att dom gjort fel, bara för att dom är så himla söta och man tycker om dem så mycket!! =)

2012-10-18 @ 13:34:02
URL: http://blondinmalins.blogg.se
Postat av: elliee

Låter & ser härligt ut :)

2012-10-18 @ 14:28:43
URL: http://elzzis.blogspot.com
Postat av: Ullis

Låter gott! Men det fattas mängderna på mjöl, mjölk o margarin i receptet??!!

2012-10-19 @ 11:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0