1 Sep - Bondens marknad, lite sömn & frukostfika.

I natt låg jag rätt länge o smsa med Sophia.
Sen kunde jag inte somna.
Sist jag kollade på klockan stod de 2.30, suck.
 
Sen vaknade jag 5.45. Låg kvar till 6.30.
Gick upp o gjorde vid mig, plockade undan, gick med vovvarna & lite sånt.
 
Sen gick jag som vanligt o mötte mormor & morfar på Malmborgs. Nicko följde med idag =)
Vagnen blev rent full idag.
 
Satte korgen vid bandet, sa till morfar:
- Glöm inte de i korgen, sen gick jag ner o skulle packa.
- Nä då, sa morfar.
 
Vi körde hem, packade upp.
Plockade fram frukost o så.
Sen sa mormor:
- Var e brödet ?
- Ja men de va i korgen med diskmedel och ärter/morötter. De skulle morfar plocka upp.
 
Haha, de hade han glömt.
Så de står så fint i kassan.
 
Efter frukosten diska mormor o jag. Sen stack hon & jag till bussen. Nicko gick hem.
Morfar stanna kvar hemma.l
 
Mormor o jag tog bussen till Bondens marknad.
De va inte mycket o hurra över.
 


Sen gick vi ner o kolla blommor på Oasen innan vi åkte hem.



 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är mysigt med marknad. Köpte du nått? Ja det blev en del på Ullared :) Ska dit igen om en månad, hittade massa mer som jag ville ha :) Älskar shopping. Vad har du för dig ikväll? Hade planerat att dra ut ikväll sen tidigare i veckan, men en värsting förkyldning slog ut natten till i fredags. Så jag blev hemma. Har så himla tråkigt. Men vill bli frisk, så jag håller mig hemma. Helt matt i kroppen, men ändå rastlös.

2012-09-01 @ 22:43:47
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0