Alltså.

Folk tror att dom kan bete sig hur dom, sen hålla sig borta ett par månader.
Sen ringer dom o tror att allt e okej.
 
Vad hände med o be om ursäkt ?
 
Nä de kan fan inte folk. Iaf inte folk i min "familj"
 
Där beter dom sig som barnrumpor, håller sig borta . . . 
 
Så som dom beter sig, så e de slut på o komma tebax till mig.
Dom har behandlat mig som om jag va nån jävla nickedocka.
 
Sen när jag sa att jag ville prata om de, hur jag känner . . då blir dom sura.
Fick inte ens prata klart, dom ville inte lyssna.
 
De bevisar ju bara det jag känt hela tiden, att dom inte bryr sig om mig.
För hade dom gjort de, hade dom lyssnat på vad jag hade o säga.
Men nu har dom valt o ha det på detta viset.
Och vill dom ha de så, så ska dom får ha de så.
Jag kommer aldrig aldrig be om ursäkt, för jag har inte gjort ett piss.
De är dom som borde skämmas, hur dom behandlat mig. Skandal!
 
 
Kan dom inte lyssna på mig så får det vara så.
 
Det är en jävla massa mygel.
Ooh säg aldrig var du tycker, de e sååå hemskt.
 
Håll bara med, så blir det inget bråk el snack.
 
IKKE.
 
Men eftersom dom uppför sig som småbarn, så kan dom hålla sig borta.
Jag blandar mig inte med dom, jag stör inte dom . . då ska dom inte störa mig.
 
När dom ser mig, så hälsar dom inte . . dom tittar inte på mig ens.
Såå barnsligt . .  skrattretande.
 
Men dom läsa här inne, så dom kan ha lite koll på mig.
Onödigt. Vill dom inte ha med mig o göra, så kan dom ju sluta läsa här.
 
Jag har raderat dom helt från mobil, hemtelefon . . allt.
 
 
Folk vet ju inte vad som hänt. O dom berättar ju absolut inte som det är.
Men vill folk veta, så ska jag nog ta o berätta heela sanningen.
 
Mina tår, dom trampar man inte på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0