6 Sep - nytränad & vitlöksgalen.

Nu har vi varit o tränat.
Skönt.
Man vill ju inte se ut som ett Rea-Ikea-skåp.
 
Ben & rumpa blev det idag, sjukt drygt att gå i trappor.
Där e ju 2 våningar på gymmet, inte allt för skoj när benen är som gele.
Sen bor vi på 3:e våningen, utan hiss och där ska man upp & ner ett antal gånger om dagen.
Ingen fara när man när man inte har träningsvärk, men har man de . . puuh va de suger i lårmusklerna.
 
Sitter just nu o ser på 11/9.
Det är en serie vi sett nu ett par dagar.
 
Jävla terroidioter. Hur fan kan man bara göra så ?
Skott i huvudet skulle dom haft . . .
 
Blev surdegsbröd till frukost, jag tog vitlökssås på min macka, jaaa . . jag vet att jag är en gris.
Men de e ju så gott.
 
Igår innan Nicko stack till jobb, stack vi o handlade mat.
Jag åt pommestallrik & han kebab.
Såsen som jag beställde, blev där 1/2 burken kvar. Så den har jag haft på mackor. Hahaha . . .
 
Nä nu ska jag dammsuga & torka golven, så  här e rent sen . .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0