Kullanders på Fridhem = idioter.

Oj oj oj.
Nu har jag :
 
- Städat
- Tömt diskmaskinen
- Tvättat, har kvar lite som inte är torrt.
- Varit på Kullanders 2 gånger. Berättar mer strax . . .
- Fixat filmerna
- Fixat alla papper
- Bäddat
- Ätit middag
- Skalat potatis
 
O nu svettig som ett as.
 
Hmm. . .
Jävla Kullanders.
 
Jag stack bort där
- Hej jag har en MacBook Air, där gångjärnen gått sönder. Även plastet har gått sönder. Den ser rent förstörd ut där bak.
 
- Kom in med den så skickar vi i väg den, det går på garantin. Fel från fabriken på den datans gångjärn.
 
Stack hem och hämtade den + kvitto o stack tebax.
 
- Hej nu är jag här igen med datan. ( jag)
 
- Den går inte på garantin när plasten e sönder. ( han )
- Men de har ju blivit så när gångjärnen gick sönder, så gick plasten sönder . ( jag )
Ett tag gick den inte o stänga helt, o pang sa de, så small järnen helt.
 
- Ja men du har tappat den i golvet. ( han )
- Nä de jag jag verkligen inte gjort. ( jag )
- Jo de har du, jag ser ju de med egna ögon att du tappat den i golvet. ( han)
- Nä jag har inte tappat den, jag är rädd om mina saker. ( jag )
- Nä du har tappat den, jag ser ju att den är sönder. ( han )
- Ja det är ju gångjärnen som är sönder. ( jag )
- Nä du har tappat den ( han )
- Så du anklagar mig för o tappar den i golvet ? ( jag)
- Nä de gör jag inte ( han )
- De gör du visst, du har påstått de nu flera gånger ( jag )
- Du har tappat den, annars hade den inte sett ut så. ( jag )
- Du kan säga vad du vill, jag vet själv att den inte är tappad. Det är förjävligt att du står o anklagar mig för en sådan sak ( jag)
 
Sen gick jag.
Gissa om kunderna kollade när jag skäller ut denna äckliga jävla kullanderpersonal.
 
Idioter.
Hur fan kan dom anklaga kunden så ?
Jag har fan ta mig inte tappat den jävla datan.
Är e ngt som är tappat så är den den jävla idioten.
 
Är den ens ok o anklaga någon så ?
 
Gå aldrig till den skitta jävla Kullanders på Fridhem.
Usch !!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0