Mina ögonbryn

Jag har fått en hel del komplimanger för mina målade ögonbryn senaste tiden.
Alla som sagt ngt, säger att dom e perfekta i formen.
 
Även idag fick jag höra de, denna gången av en som jobbar på en plastikklinik.
Hon är ngn typ av chef där och hon utför även kosmetiska tatueringar.
Och hon ska nämligen öppna eget snart.

Om jag vill tatuera dom, blev jag idag erbjuden o få gjort de till ett bra pris.
 
Sen tipsade jag om att hon kan köpa en billig lokal här nära oss, då sa hon :
- Perfekt, de ska jag kolla på. Är den bra ska jag tatuera dig gratis.
 
Hahah.
 
Slippa måla dom.
 
 
Någon som gjort sån typ av tatuering ?
Hur kändes de såfall o göra ögonbrynen ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0