Mitt i natten.

Nu är klockan över tolv. 
Nicko slutade vid 22 tiden, så jag mötte upp honom här nere. 
Vi stack till Coop, köpte gott gott.
 
Nu har vi ätit allt + sett tv.
 
Han fixar min andra data, tömmer den.
Sen ska vi lämna in den på lagning.
 
Nu börjar jag blir trött. Tröttare när jag vet att klockan ringer 06 i morgonbitti.
Blää .
 
Idag har jag haft ett uppdrag.
" Döda spindel i trappan"
 
Började spraya hårspray på den vid 13.30 typ. Sprayade rätt länge.
Ingen verkan, spindlhoran såg lika glad ut för de.
Sen stack jag till Sabrina, när jag kom hem en timme senare stack trappan hårspray.
Såklart.
 
Spraya lite mer, ingen verkan då heller.
De va ju "superstrong" så jag trodde genast att den skulle stelna o bryta benen, haha . . nästan iaf.

Men men . .
Stack till mormor o morfar, kom hem vid 19 tiden.
Fyy vad de stan i trappan.
Gick ut med vovvarna, sen jävlar spraya jag lite till. 
O PANG, så hade "superstrong" gjort sitt.
Den va stel som ett kassaskåp, som jag är . .
Nu är det bara äggen kvar. Usch . .
 
Men när vi varit på coop så sa Nicko när vi kom in i trappan:
- Puuh va de stinker spray, haha.
 
Aja, jag är nöjd o fått väck en spindel i detta spindelhuset.
 
Hur tar ni dö på spindlar ?
Jag har fler historier hur jag dödat sånna, då jag är sjukligt rädd för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0