Plastikprogram på tv4.

SItter o ser på tv4, plastikprogram.
VIlka idioter där e alltså.
 
- Jag vill göra en bröstförstorling, jag vill ha helt runda inlägg.
Dom ska se så naturliga ut som möjligt.
 
Idiot. Då väljer man väl inte helt runda!!
För fan. Hjälp tösen för fan.
 
O när dom va klara, shit. Rent ojämna, och de gav hon hela 50 000kr för.
Hoppas hon va nöjd, för jag hade skämts.
 
Men folk operera sig från höger & vänster.
Jag är inte emot o operationer, men som tjejer som stoppar in rent förstora silikon.
Det ser ju bara så dumt ut. Bimbos.
Man ska ha en storlek som klär ens kropp.
Man ska inte se framtung ut. Heller inte så man ser ut som "bara bröst"
 
 
Läste ett blogginlägg hos en tjej.
Hon frågade sina läsare, vad dom tyckte.
Meningen var att man skulle svara ärlgit. O de gjorde folk.
 
" Är mina silikon lagom stora till min kropp"
 
Folk svarade:
 
- Dom klär inte dig, rent förstora.
- Du ser framtung ut.
- Var de det största inlägg du fick för pengarna ?
 
 osv . . .
 
Då svarar tjejen till dessa tjejer:
- Ni e bara svartsjuka för jag har stora silikontuttar.
 
Alltså varför säger man så ?
Man behöver inte vara svartsjuk för man inte gillar de.
Så jävla löjligt o säga så.
 
Sen svarar hon även :
"Mina silikon är inte förstora, det är  min kropp som är förliten. Ni är tröga som inte fattar de."
 
Det som brukar operera sig, vill så gärna visa upp sig.
Det är skabbigt.
Usch på sånna tjejer.
 
Jag har hällre små pattar & en snyggt tränad kropp.
 
Aja. . . vill ni se ut så . .
Bara jag slipper!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0