Surfar i sängen.

God kväll.
Idag har det varit sjukt tråkigt väder.
Regn & skit.
 
I morse skulle jag ha mina nya jeans på mig, men shiit.
Jag hade råkat ta fel stl.
Provade ett par, så brukar jag hänga tebax & ta andra. Varför ? Vet inte!
 
Iaf. 
På min bajk och upp i stan.Bytte jeans och bajkade hem.
Ut med vovvarna, på med jeansen o sen ner till bussen.
När jag kommer ut till Hyllie, så har bussen gått tidigare än vad den skulle.
Skit.
Så jag fick snällt vänta i 25 min.
 
Hoppade sedan av på Snickarevägen, Hököpinge.
Sophia & Tyson kom o mötte mig i regnet.
Tur jag har paraply i väskan, haha.
 
Det var meningen att jag skulle gå till Solan, men hon va i Spanien.
O det var även meningen att Sophia och jag skulle bajka till VB, men de ösregnade.
 
Så vi satt o snackade, kollade på tv o lite så.
Sen kom Ullrika, hon hade gifflar med. Gott . . .
 
Nicko kom o hämtade mig vid 17 tiden.
Väl hemma hamnade vi i soffan. 
Kollade på Brottsplats & lite så.
 
Nu ikväll har vi sett Playa Del Sol & Hollywoodfruar.
Messat med Sabrina lite. Hon skicka bilder på sin lgh, så jag skicka på vår, haha.
 
Nä nu ska jag stänga locket på datan.
Haj & i vaj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0