Tips på snygga mönster på naglarna.

Jag ääälskar naglar, så jag tänkte visa några jag gillade.
 
Fina naglar. Gillade dessa men hade räckt med en blomma.
 
Dessa var helt ok, men lite väl "knubbiga" borde filar dom mer i den formen som jag gillar.
 
Fint med rosa & guld.
 
Fint mönster, men inte formen på själva naglarna.
 
Såå söta.
 
Fräcka.
Men hade valt o ha 1 täckt och 4 med fransk kant.
Längre naglar o mer "min form"
 
Snyygt, men hade räckt med ett band.
Och inte så många glitterstenar.
 
Söta.
Även där hade de räckt med en blomma, helt utan blommor hade varit sött.
 
Rätt sött.
 
Oh så fint lila glitter.
De hade jag gärna haft, utan allt krimskrams.
 
Så vill jag med ha, då
ett rosa band på ringfingret.
 
Sött med spets & rosett.
 
Dessa va söta, fast där va 2 blommor.
Men jag hade ändå valt o bara ha en, haha.
 
Alla bilder är lånade från en nagelblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0