Tur el otur ?

När nu tränar, blir jag sjuukt hungrig.
Idag har vi tränat & jag är som vanligt sjukt hungrig.
 
De värsta är att  "det sätter sig" mest på lökarna, pattar, rattarna . . kalla dom vad i vill.
Tur eller otur, beror på vem man frågar.

Men nu får de räcka med pattar, dom behöver intebli större.
Vill inte springa o köpa nya bhar hela tiden, hahaa . . .
 
Men guud så nöjd jag e att jag har sjuk träningsvärk redan i låren.
Ooh va jag vill träna hårt!
 
Längtar till vi är i gång igen ordentligt, då jävlar ska de knäböjas o massa sånt.
 
Har precis ätit spagetti med köttfärssås. Jävligt gott. 
Dock utan vitlökssås, glömde o köpa.
 
Men i morgon ska jag köpa, när jag köper pizza.
 
Har valt ut 2 st pizzor jag ska köpa med mig hem till m&m.
Sånt jag e säker på att dom äter.
 
- Ooh ingen vitlök, sa mormor. 
Haha.
- Nä jag lovar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0