Varit borta hela dagen.

Idag har först varit hos mormor & morfar, stannade bara 30 min.
Men vi han snacka skit för de.
 
Sen stack jag bort till Mobilia, skulle fixa en sak. 
Plus jag skulle ha ngt plagg i vinrött, som passa till mina gråa jeans.
Men där fanns inget skoj.
 
Stack vidare till Rönneholm, handlade mat för 3 dagar framåt.
Sen hem, gick med vovvarna.
Vidare upp i stan . . .
Trippade omkring i kilklackar, inget bra val.
Aj vad jag har ont i fötterna.
Skorna va på i hela 6 timmar . . .
 
Mina fina jeans & min fina Yamahajacka.
 
Hittade ett plagg på Gina, så jag slog till direkt.

Sen bort till Sabrina.
Hon & Daria var hungriga, så vi gick o handlade ngt o äta.
Sen fixade hon mina naglar.
 
Nu är jag äntligen hemma.
Slängde av mig skorna, sen upp med fötterna hahaha.
 
Magen är i ugnen, så vi ska äta om 30 min.
Jag har gjort en lasagne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0