10 April - Tränat & ätit.

Klockan ringde 05.00
Tog 13 min innan jag orkade gå upp.
 
Vi var på gymmet som vanligt 5.45
Hemma igen vid 7 tiden.
 
Nu har vi ätit, jag har gjort vid mig.
Ska snabbt ut med vovvarna strax.
 
Jag har tid hos tandläkaren 8.45.
Hoppas på o få hjälp med mina förbannade framtänder jag har grymt ont i.
Sen ska jag en sväng till Buketten, kolla på blommor. Får inte glömma och köpa grädde på Malmborgs.
Vi ska ha stroganoff & ris idag.
 
Nä nu måste jag rusa. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tyvärr blev det inte du som vinnare denna gång.
allt bra annars?
förresten var inge produkten nå bra tyckte jag ändå
kraaam

2013-04-10 @ 17:56:57
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0