17 April - En lång dag.

Vaknade 6.30 i morse.
Va ute med vovvarna 30 min senare. Vi låg o mös en stund innan vi gick upp.
 
När dom vatt ute började jag med tvätten.
När all tvätt var ren & allt var i skåpet, stack jag iväg till Sabrina en stund.

Snackade lite skit, sen stack jag till affären o handlade, sen hem.
Plockade upp all tvätt, sen iväg och fixade en sak . . sedan vidare o fixa annat.
Nicko kom också dit.
 
Vi stannade inte mer än fram till 17 typ, sen hem och åt.
Efter maten stack vi iväg, och var inte hemma från typ 21.
 
Nu är vi trötta.
Nicko ska snart sussa, de borde jag med . . men vill kolla lite på Samsungs hemsida innan jag har ro att sova.
Hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0